NETTIME MAINTENANCE PACK

Service & Maintenance credits at a preferential rate, usable in a flexible manner

Pre-payed Maintenance and service credits

Tapering rate according to volume

On-site or remote interventions

Flexible usage for support or projects

24 months credits validity

0844 877 877

Working hours interventions on priority status

Type of interventions : on-site or teleassistance

  • NETTIME 5
    Pay1000,00
    Get

    1020,00

    NetTime* credits

    3% OFF

    Quota of Support service hours according to your needs, remotely and on-site, Access to helpdesk support

  • NETTIME 1000
    Pay1000,00
    Get

    1000,00

    NetTime* credits

    Quota of Support service hours according to your needs, remotely and on-site, Access to helpdesk support

  • NETTIME 2000
    Pay2000,00
    Get

    2100,00

    NetTime* credits

    5% OFF

    Quota of Support service hours according to your needs, remotely and on-site, Access to helpdesk support

  • NETTIME 4000
    Pay4000,00
    Get

    4300,00

    NetTime* credits

    7.5% OFF

    Quota of Support service hours according to your needs, remotely and on-site, Access to helpdesk support

  • NETTIME 10000
    Pay10000,00
    Get

    11000,00

    NetTime* credits

    10% OFF

    Quota of Support service hours according to your needs, remotely and on-site, Access to helpdesk support

  • NETTIME 20000
    Pay20000,00
    Get

    22500,00

    NetTime* credits

    12.5% OFF

    Quota of Support service hours according to your needs, remotely and on-site, Access to helpdesk support

Services

NETTIME : SERVICE AND MAINTENANCE AT A PREFERENTIAL RATE

Gain up to 10% Off on regular rates

Use these hours in the manner you wish to (support, maintenance, training) and when you wish to! By entrusting your installed base maintenance to EVOK, it is not anymore necessary to mobilize your ressources in order to do maintenance interventions, monitoring or updating of your IT systems.

We are experts in IP Telephony, Hosted exchange, or website hosting. Contact-us, what ever your IT needs may be.

Your credits are not lost at the end of the contract.  The balance of maintenance working hours credits will be credited to your next contractual period.

We are at your service, we know your equipments and objectives. Our solutions covers the entire of IT services of your SME. EVOK is your single point of contact.

Descriptive

MAINTENANCE PROACTIVE SUR LES SERVEURS

Prestions incluses

Contrôles périodiques :

  • Vérification de l’état et fonctionnement général du serveur
  • Analyse des fichiers de logs, contrôle de l’Active Directory et des services associés
  • Application des correctifs nécessaires sur les services MS Windows
  • Validation et application des mises à jour de sécurité
  • Vérification et application des corrections nécessaires de la solution antivirus
  • Validation des déploiements des mises à jour de sécurité des postes clients (si le client dispose d’une solution de déploiement centralisée), modifications des taches de déploiement.
  • Vérification visuelle des unités de disque dur et alimentations
  • Gestion avec le fournisseur matériel pour l’approvisionnement en pièce remplacement
  • Contrôle des tâches planifiées et redémarrage automatique
  • Configuration ou adaptation sur demande du client
  • Tout autre contrôle de routine jugé utile par EVOK

Maintenance proactive sur les appareils réseau et sécurité :

  • Contrôle et application des mises à jour du système par-feu (firewall)
  • Vérification des charges électriques et état des onduleurs.
  • Configuration ou adaptation sur demande du client

Support général : Le capital d’heures de travail à disposition pour du support général peut être utilisé pour toutes activités liées à la maintenance des systèmes informatiques du client.

Advantages

Service Level Agreement (SLA)

EVOK s’engage à respecter les mesures de performances des prestations de support correspondant aux objectifs prévus avec le client. En cas de manquement des pénalités sont convenues.

Des professionnels assurent votre support

Des professionnels certifiés assurent votre support sur site ou à distance, en permanence et en temps réel, une gestion proactive autant que réactive de votre environnement informatique.

Surveillance des services et applications

Le système de surveillance informatique de EVOK permet de vérifier 24h/24h l’état des services du client. Envoi de rapports e-mail pour signaler les défaillances.

Suivi de l’évolution de votre parc

Nous vous accompagnons tout au long de l’évolution de votre entreprise et de son parc informatique. Nous vous guidons sur les stratégies à adopter et sur la politique d’investissement IT.
Comparative Table

 

Comparative Table

of IT Maintenance Offers

NETTIME

NETGLOBAL

Price of monthly subscription

CHF 12.00
CHF 15.00
     
Type of services “On demand” intervention Pro-active and “On demand”
Type of contract Pre-payed credits Fixed rate
Recommended installed base size 3-20 computers 15 à 150 computers
Invoicing Pre-payment Annual or semi-annual
Monitoring with ticket creation Optional
Network security management Optional
Contractual period   min. 12 months
Administration et Licenses monitoring   Preferential rate invoicing
New software and equipment implementation Deducted on credits Preferential rate invoicing
Follow up and management review Deducted on credits  
Backup checks Optional min. 1x /month
On site interventions and levels of reaction Deducted, “best effort” 8×5 SLA “priority”
New software and equipment implementation Deducted on credits Preferential rate invoicing
  Set up Set up

WE ARE PROUD TO COUNT YOU AMONG OUR CLIENTS …

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